Catatan Myazarra

Catatan Myazarra

Tuesday, June 7, 2011

Wayar Putus Kot

Petang td berborak la dgn mak sambil minum2 di dapur rmh aku.
Tah cmna timbul la cite pasal kereta. aku pun story la kat mak cmna setiap kali aku turun kereta (enjin masih hidup) mesti trkena cm 'karen shock' ms pegang pintu. Sampaikan nk tutup pintu, mesti aku tolak cermin tingkap je.

Yang peliknye, hubby dan anak2 tak la pulak kena cmtu. kalo cakap dgn hubby, katanya "You ni..bkn kata org je syok, kereta pun syok kt u"
Geram sbb susah sgt nk bg hubby percaya.

So, berbalik cite dgn mak tadi. Habis aku story, mak pun tanya, camna plak bleh jadi mcm tu, org lain x penah pun.

Apa lagi, aku pun cakap la,"Ni yg tgh dok check wayar mana satu yg putus ni, sbb tu shock karen kot" sambil aku tunjuk tang kepala aku untuk menunjukkan 'wayar putus'

Mak aku ape lg..gelak bkn main la dia.

No comments: