Catatan Myazarra

Catatan Myazarra

Thursday, April 14, 2011

Selamat datang wahai Nazir...

Hari ni satu kelegaan bagi sume org...mana tak nya..3 hari (12/4-14/4) kumpulan Nazir dari Putrajaya seramai 5 org berkampung di sekolah.
Bukan takut..tp ye lah..bila ada org nk pantau segala2nya..kerisauan tu mesti ada..sbg insan yg serba kekurangan (cewah..) tak mo lah ada mana2 kerja kita yg nmnpk kekurangan.
Dr sudut yg positif, mmg bagus sbb akan ada penambahbaikan utk diri, tugas dan klien (yakni murid).

Yang paling best bg aku lak...semalam aku siap duduk berborak lg dgn seorang nazir bernama En Nadimin (nana tanjung ni). Lama gak berborak secara x formal. Pastu pe lg..En N ni siap suruh aku isi borang guru cemerlang. Peluang cerah katanya. Rasa cm bkn berborak dgn nazir je. Boleh gurau2 lg. Member yg lalu lalang siap jeling lg...agaknya dlm hati deme..(pe la minah sorang ni dok borak dgn nazir lak)...hehehe..

Hari ni...aku dapat namecard En. N...janji dgn En N...aku isi borang GC then post 1 salinan kt dia...hehehe..pastu...(siap la aku kena observe dgn nazir lg nanti)...kalo berjaya la..harap2 dapat la naik ke dg34..amiin...

No comments: